NassRasur.com-Forum
 
Registrieren || Einloggen || Hilfe/FAQ || Startseite || NassRasur.com-Portal || Suche || Mitgliederliste || Team
[Gast]


Im NassRasur.com-Shop finden Sie
Alles, was Mann für die Rasur braucht
 

Besuchen Sie auch unser Blog:
Alles, was Mann interessiert
 

Erfahren Sie, wie Sie Ihre Bilder auf unserem Server
speichern und direkt hier im Forum zeigen können
 

NassRasur.com-Forum » Rasierklingen und Sicherheitsrasierer » I Need a Favor Helfen Sie Gefallen » Themenansicht

zum letzten Beitrag dieser Diskussion springen

Autor Thread - Seiten: -1-
Diskussionsnachricht 000000
20.09.2005, 02:29 Uhr
briandonofrio
registriertes Mitglied


I would like to get my video played on current TV.

They have allowed the full 15 minute version that
shows an actual shavebeginning to end. With the
nice classical music.

If you could just sign up and vote me a green light.
I would be most appreciative.

To give a green light you just press the
green light button once at the lower left hand
corner of the video player and then move to
the next video or write and submit a comment.
If I get enough green lights I may get this segment
aired on TV. Which in my ownopinion would
introduce straight razor shaving to whole new
audience that has never even thought about it.

Please don't visit the site if your not going to sign up.
It's free to sign up just takes 2 minutes of your time.
Otherwise I get lots of views and no comments or
green lights and it just makes the segment look bad
on percentagegreen-light to view basis.

Here is the link if your gonna sign in.

www.current.tv/studio/media/489114.htm

If just want to look and not participate please
just check it out on my site at

homepage.mac.com/briandonofrio/str8/iMovieTheater123.html

Yours truly,
Brian Donofrio

PS I would rather have a bunch of negative comments
than just a bunch ofanonymous views. :-)

Helfen Sie Gefallen

Ich möchte mein Video erhalten, das auf jetzigem Fernsehapparat gespielt wird.

Sie haben der vollen 15 geringfügigen Version erlaubt, die eine eigentliche Rasur zeigtbeginnend zu beenden.
Mit der netten klassischen Musik.

Wenn Sie nur mich ein grünes Licht könnten sich verpflichten und könnten wählen. Ich wäre am anerkennendsten.

Um einem grünen Licht Sie zu geben, drücken Sie nur den grünen leichten Knopf einmal an der Linkunterhandecke vom Videospieler und die dann
Bewegung zum nächsten Video oder schreibt und reicht eine Bemerkung ein. Wenn ich erhalte genug grüne Lichter die ich kann erhalten diesen
Abschnitt im Fernsehengelüftet hat. Welcher in meinem eigenenMeinung gerades Rasiermesser einführen würde, sich zu ganzem neuem Publikum zu
rasieren, das nie hat sogar an es gedacht.

Bitte besuchen Sie die Stelle nicht, wenn Sie Ihres nicht gehen, sich zu verpflichten. Es ist frei, nur sich zu verpflichten, dauert 2 Minuten von Ihrer Zeit. Sonst erhalte ich viele Blicke und keine Bemerkungen oder Grünlichter und es nur macht
das Abschnittaussehen das schlecht ist auf ProzentGrün-Licht, Basis anzusehen,.

Hier ist die Verbindung wenn Ihr gonna Zeichen in.

www.current.tv/studio/media/489114.htm

Wenn nur anschauen will, und will bitte nicht teilnehmennur prüft es aus auf meiner Stelle an

homepage.mac.com/briandonofrio/str8/iMovieTheater123.html

Ihres wahrheitsgemäß, Brian Donofrio

PS den ich lieber hätte ein Bündel negativer Bemerkungen als nur ein Bündel vonanonyme Blicke. : -)
 
Profil des Verfassers || private E-Mail an Verfasser || andere Forumsnachrichten des Verfassers || Nachricht an Moderation melden Zitatantwort || Editieren || Löschen
Diskussionsnachricht 000001
20.09.2005, 10:26 Uhr
oskar
registriertes Mitglied


briandonofrio schrieb:

Zitat:
Helfen Sie Gefallen
...

Ihres wahrheitsgemäß, Brian Donofrio

PS den ich lieber hätte ein Bündel negativer Bemerkungen als nur ein Bündel vonanonyme Blicke. : -)

Mehr davon, Briandonofrio, dein Übersetzungsprogramm gibt mir den Rest...
Von mir gibts kein grünes Licht
Gruß

oskar

--
Jeder Jeck is anders (kölsch)
 
Profil des Verfassers || private E-Mail an Verfasser || andere Forumsnachrichten des Verfassers || Nachricht an Moderation melden Zitatantwort || Editieren || Löschen
Diskussionsnachricht 000002
20.09.2005, 11:37 Uhr
Martin Adler
registriertes Mitglied


Warum denn nicht?

Ich habe grünes Licht gegeben.

Brian, I gave you a green light.

Viele Grüße / Best regards
Martin
 
Profil des Verfassers || private E-Mail an Verfasser || andere Forumsnachrichten des Verfassers || Nachricht an Moderation melden Zitatantwort || Editieren || Löschen
Diskussionsnachricht 000003
20.09.2005, 11:45 Uhr
Axel
registriertes Mitglied


Hi Brian,

well, to speak honestly I would think that many people, including me, fear that registering somewhere will lead to more Spam in the long run. So sorry, I would not like to register (you asked for honest comments ) ).

Downloading your outstanding videos is fine with me, btw. thanks again for you offering these videos.

As Oskar already wrote, your translation program is really good - on the comedian side ) German seems to be a language that most (if not all) automatic translation programs have a hard time with.

As another member of this site wrote in another message: from my point of view sticking with English only would be ok, as most people here can read English and some can also write it - so communication should be no problem, as long as the admins here take no offence in an occasional "not german" message on a German message board.

Best wishes,
-Axel-
 
Profil des Verfassers || private E-Mail an Verfasser || andere Forumsnachrichten des Verfassers || Nachricht an Moderation melden Zitatantwort || Editieren || Löschen
Diskussionsnachricht 000004
20.09.2005, 15:07 Uhr
briandonofrio
registriertes Mitglied


Thank-You Axel I understand about the spam concerns.
Could you tell me what Oskar said my translator makes no sense?

Special thank-you to Martin for giving me a green light.

Yours Truly,
Brian Donofrio
 
Profil des Verfassers || private E-Mail an Verfasser || andere Forumsnachrichten des Verfassers || Nachricht an Moderation melden Zitatantwort || Editieren || Löschen
Diskussionsnachricht 000005
20.09.2005, 15:51 Uhr
Axel
registriertes Mitglied


Hi Brian,
basically Oskar is using a colloquialism, meaning the results from your translation program are quite funny

The best wishes,
-Axel-
 
Profil des Verfassers || private E-Mail an Verfasser || andere Forumsnachrichten des Verfassers || Nachricht an Moderation melden Zitatantwort || Editieren || Löschen
Diskussionsnachricht 000006
20.09.2005, 21:21 Uhr
oskar
registriertes Mitglied


Yep, I do understand English and I got all the rules and aspects of your campaign, Brian.
Until the german part started.
Honestly, no comedian (well, some) could invent it better. Have your machine translate something from German into English, and you might know what I mean
The green light I would not give you for spam concerns, too, and because I have not seen your video, it seems to be good judging by the comments...
Give us more of your machine's translations. Do not bother with the source text.
Just kidding

oskar

--
Jeder Jeck is anders (kölsch)
 
Profil des Verfassers || private E-Mail an Verfasser || andere Forumsnachrichten des Verfassers || Nachricht an Moderation melden Zitatantwort || Editieren || Löschen
Diskussionsnachricht 000007
20.09.2005, 22:20 Uhr
briandonofrio
registriertes Mitglied


Could you give me an idea of what the translation said that
you find humorous. I'm thinking of coming to germany and doing a stand up comedy routine :-)
 
Profil des Verfassers || private E-Mail an Verfasser || andere Forumsnachrichten des Verfassers || Nachricht an Moderation melden Zitatantwort || Editieren || Löschen
Diskussionsnachricht 000008
21.09.2005, 04:21 Uhr
oskar
registriertes Mitglied


Let me put it like this: Without knowledge of the english source text I would never have come near understanding the german version, and that is with me being a translator myself. I hate these machines, they will never replace a translator's work, they lead to a decrease in translation prices, an the results one can mostly forget. I like this one however because the result is most funny. You know "Fawlty Towers"? It is quite comparable to the English the waiter Manuel speeks in that series. Hopefully you are not its creator or have to sell it.
This is not against you or your video, mind you.
Best regards

oskar

--
Jeder Jeck is anders (kölsch)

Diese Nachricht wurde am 21.09.2005 um 05:09 Uhr von oskar editiert.
 
Profil des Verfassers || private E-Mail an Verfasser || andere Forumsnachrichten des Verfassers || Nachricht an Moderation melden Zitatantwort || Editieren || Löschen
Seiten: -1-     [ Rasierklingen und Sicherheitsrasierer ]  


Antwort hinzufügen
Als Gast sind keine Antworten möglich, diese Funktion ist nur für Mitglieder.
Du kannst Dich hier kostenlos registrieren.
Bist Du schon Mitglied? Dann musst Du Dich noch einloggen!
 
NassRasur.com-Portal  |  Impressum  |  Datenschutz

powered by ThWboard
(with modifications by Stefan P. Wolf)

© by Paul Baecher & Felix Gonschorek
(modifications © by Stefan P. Wolf)